Bloggfix

Nu under kvällen har jag snott mammas dator och då har jag fixat ett inlägg som jag tror att ni som är ryttare kommer att gilla. Jag får se hur mycket och ofta jag kan använda mammas dator. Men snart är lovet slut och ganska snart får jag tillbaka min egna dator.
 
I morgon blir som den sista riktiga lovdagen, vilket är otroligt tråkigt. Fast ändå skönt för att få tillbaka lite rutiner igen. Och att få träffa mina bruds regelbundet igen, det ska bli riktigt underbart. Fast jag kom på att jag måste skriva och fixa en hel del med en SO-uoppgift nu i helgen och plugga fysik då jag lär få göra fysikförhöret på tisdag eftersom att jag var sjuk förra torsdagen.
- Fina Carpen <3
Nu ska jag gå och fixa mina naglar och bara mysa med familjen och min Vitamin Well.
XoXo//Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback