Dagens första textinlägg

Nu blir detta dagens första inlägg med text. Men tidigt i morse kände jag inte för att gå upp extra tidigt för att hinna blogga innan vi skulle åka. Jag åkte med till hallen bara för att vi hade kiosken och då står jag alltid i kassan. Det var ifrån 9 till 12. Då kom vi bara hem, käkade lite och jag hann plugga lite innan vi skulle iväg igen. Erik hade nämligen blivit inringd för att han behövde som målis till en match. Då ville jag följa med och kolla, inte för att jag egentligen är så intresserad utav någon av dem sporterna. På vägen hem kollade vi ju till min mobil och nu fungerar den precis som vanligt igen, väldigt skönt. Vi tvättade oxå våran skitiga bil i biltvätten, det var faktiskt lite roligt att göra då jag inte har något minne utav att vi har gjort något sådant tidigare.
- Finaste ponnyn <3
 
Nu är iaf alla betinguppgifter gjorda, tyskan, matten och SO:n. Dock så glömde jag min kemibok i skolan, har kemiförhör på onsdag. Men annars är det väldigt lugnt på läxfronten. Nästa läxa efter kemiförhöret är den 20:e, väldigt skönt för att vara 9:an.
 
Nej nu ska jag ta och vila lite, kanske spela lite minecraft innan det är middag.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback