Let´s kick this Monday

Nu har vi kickat igång en ny vecka. Vad jag vet är det inga speciella planer för denna veckan. Vilket är ganska skönt, för då kan man göra lite vad som helt ganska spontant. Nån dag denna veckan ska vi skicka in gymnasieansökan, är väldigt spänd på det :) Vi ska också planera in en dag som vi ska åka till Stockholm, det kommer bli så roligt och mysigt att åka iväg till Stockholm en dag med familjen.
Jag hoppas att ni får en underbar vecka så får vi höras senare. För nu måste jag gå ut med Gucci innan jag ska cykla iväg och möta upp mina brudar.
XoXo//Emma

Kommentarer
erica björkander säger:

finis :)

2014-02-04 | 20:53:12
Bloggadress: http://bjoorkander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback