Mycket att stå i

Lite spontant under dagen gjorde vi ett reportage med Lollo som tävlade för våran skola. Vi fotade, intervjuade och sedan skrev vi. Den finns upp nu på grytlappen.se/latskrivarfastivalen om ni vill kolla in vad vi gjorde. Men snart ska jag iväg dit igen, fast nu tas vinnaren fram. Men just nu skriver jag rent min svenskatext som jag ska ha under nationella i morgon. Jag börjar 09.45 med mitt första och det andra beräknas vara slut 11.30. Så jag ser fram emot en ganska lugn dag i morgon.
- Älskar denna bilden som Ebbish tog på Lollo
 
Nu har jag inte så mycket att skriva om och jag måste fortsätta med svenskan nu dem sista minutrarna innan jag och Linnea ska åka ner dit igen.
XoXo//Emma

Kommentarer
JuliaW säger:

Hej! Superfin blogg! :)

Vill bara säga också att jag är en av finalisterna till egen bloggdomän och skulle betyda massor om du röstade på Jwester! Jag kommer länka ALLA som röstar inför 1600 dagliga besökare. Bildbevis finns samt från vilket datum det är! Skulle betyder otroligt mycket :') Rösta här: http://namnblogg.se/bloggtavling.php

Ha en bra kväll!

2014-02-12 | 21:17:46
Bloggadress: http://jwester.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback