Natti lördag

Tänkte lägga mig tidigt för att jag ska upp och vara med på brorsans innebandy i morgonbitti. Men så fastnade vi framför nån Irene Huss på TV:n. Jag vill lägga mig nu, men det är inte alls mycket kvar utav filmen så jag ska tvinga mig att se klart den. Man kan ju inte lämna sista 20 minutrarna...
Förlåt för uppdateringen idag. Men jag har ju förklarat lite varför det har blivit som det blivit. Vi misstänker att det är fel på Telia. Men krånglar det i morgon åker vi nog in till butiken och kollar. Jag vill ju kunna blogga ifrån mobilen, kolla instagram, facebook, meljen, ja allt sånt. Men nu går det bara att göra det hemifrån.
 
Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback