Detta visste ni inte

* Jag sparar instagram - Efter klockan 18, helst 17 vill jag inte kolla Instagram. Just för att jag vill ha en massa bilder att kolla på innan jag ska sova. Jag vet inte, men jag bara gillar det på något sätt.
 
* Jag använder inte nyinköpa saker innan jag har spelat in en haul - Jag vill inte använda/ställa fram det som jag har köpt innan att jag har gjort en haul, om det är haulmaterial. Ibland är det ju bara småsaker och dem känner jag inte att jag orkar visa/spela in en haul på.
 
* Jag fick en fråga utav en av min lärare om jag, Ebba och Linnea ville vara med och föreläsa. Vilket vi tackade ja till. Men tyvärr blev det ändrade planer och vi kunde inte få åka med, det var tråkigt. Men vi spelade in en film istället så det blir nog bra ändå.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback