En helt vanlig lördag

Nu har Lisa åkt hem, det är skönt men ändå tomt. Fast nu har vi ju lilla Gold, så helt tomt blir det inte. Han kommer få vara med oss i soffan när vi kollar på TV ikväll, det kommer han att gilla. Skulle det vara kul att få reda på lite saker om honom som ni inte visste? Kommentera om ni skulle tycka att det skulle vara roligt att läsa det inlägget.
Jag börjar känna att bloggen börjar ta form nu. Inläggen börjat bli bättre och förhoppningsvis lite mera läsvärda, kommentarerna ökar, lika så att statistiken börjar smyga uppåt lite sakta men säkert. Det är ändå lite kul när man börjar se och mräka resultat. Jag hoppas att ni också märker att jag börjar få tillbaka lite bloggidéer igen och att inläggen börjar bli bättre. Eller det är ju vad jag tror, hur upplever ni det?
 
Nu ska jag hoppa i skorna och åka iväg med mami till affären och åka ner på stan och köpa med oss lite spicy hot hem. Sen ska vi bara ta det lugnt i soffan resten utav kvällen, nu har det äntligen kommit något att se på TV:n också så nu kommer hela familjen äntligen kunna vara lite sociala och inte sitta med mobiler, datorer eller surfplattor... Ni får ha en fortsatt bra lördagskväll så hörs vi
XoXo//Emma

Kommentarer
Anonym säger:

Har veckans blogg på min blogg var gärna med :)

2014-01-04 | 18:25:42
Bloggadress: http://www.nattstad.se/anglarsson/tavliing-11668086

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback