Erbjudande

Hejsan
 
Jag har fått ett paket med posten och i det låg det 2 stycken ansiktsmasker, en liten superbra bok och en borste som man kan applicera masken med om man inte vill få en massa grejs på sina händer. Men nu kommer vi till saken. Om ni bestället samma paket som jag fick, då ska ni uppge Emma50 i kassan. Så kostar det endast 75 kr. Klicka ni på denna länken så kommer ni direkt till maybeautyssida där du kan beställa paketet. Jag hoppas verkligen att ni kollar in sidan och kanske beställer hem något själv.
Själv har jag inte hunnit att testa dem ännu, men det ska absoslut göras! Det som står om dem är sjukt bra kritik så jag är väldigt spänd på att prova dem.
 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback