Fredag i morgon

Fy satan vad kallt det är. Just nu vill jag inte heller än att hoppa ner under mitt varma täcke. Men jag ska blogga åt er först, så det får jag väl tvinga mig själv att göra ;)
 
Jag åkte lite spontant ner till mammas jobb och var där ett litet tag innan vi åkte iväg till radiostationen och kollade när min brorsas klass körde vi i femman. Som jag tyvärr skrev åkte dem ut. Hade dem inte gjort det så hade dem varit i final i västmanland oh om dem vunnit den tävlingen så skulle dem fått åka ner till Malmö. Så på sätt och vis var det ändå lite skönt att dem inte vann idag. Sen letade vi gardiner till mig, så nu är jag nöjd för att jag slipper ha julgardinerna ända in i Februari. Klockan hade tickat iväg lite så vi gick till donken och käkade lite middag där.
I morgon är det äntligen fredag igen, love life. Det betyder dressyrträning för Johanna. Jag hoppas att jag kan ta Carpen. Jag gillar verkligen att rida honom och Johanna sa faktiskt till mig under förra veckans hoppträning att han och jag såg väldigt samspelta ut, vilket var lite roligt att höra. Därför blir jag också väldigt peppad att hårdköra dressyr på honom.
 
Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback