God morgon onsdag

Nu har det redan hunnit gått en vecka i skolan och det är i mitten utav denna skolveckan. Det går mycket fortare än vad man tror. Idag hoppas jag att jag inte går till 16, men jag tror nästan det... Det är den enda nackdelen med skolonsdagarna, även om det är roliga lektioner på schemat. Det är ju alltid roligt att åka till stallet sen efteråt.
- Lite sommarkänslor nu när det är vinter
 
Jag har nog inte så mycket alls att komma med, nu ska Gucci ut och sedan är det skolan som gäller. 2014 ska banne mig vara ett bra skolår och jag ska verkligen göra alla läxor, gärna så tidigt det går.
XoXo//Emma

Kommentarer
Josefin Pageryd säger:

du har så fina bilder på din blogg :D du verkar vara riktigt duktig!! KRAM

2014-01-16 | 14:22:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback