Kort sammanfattning utav dagen

Ledsen för hur inläggen har blivit idag. Men när jag hade tid att blogga kom jag inte på något, medans jag inte han blogga inlägg när jag hade lite att skriva om. Idag har jag varit i skolan, precis som vanligt. På median idag kom det en ny tjej som heter Tova och hon bloggar på tovistar.se. Hon var väldigt trevlig så jag, Ebbish och Tessan satt och snackade en hel del med henne. Det är alltid roligt att lära känna någon ny och hon verkar verkligen vara en supertrevlig tjej. Det ska verkligen bli roligt att prata mera med henne.
- En tävlingsnäervös Emmson
 
Efter skolan åkte jag ju till stallet en sväng, men Promise var tyvärr inte inne. Så jag mockade bara och snackade med en massa människor i stallet. Efter middagen tog jag en dusch, med hårinpackning, med blackhead stipe på näsan och en hel del goa krämer. Tjejmys på hög nivå! Men sen var det bara att sätta sig med läxorna, så det gjorde jag. Det har resulterat i att jag redan är redo för sängen så det känns väldigt skönt att verkligen komma i säng i tid. Därför ska jag inte heller dra ut på detta inlägget utan jag avrundar med att säga god natt så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback