Kvällsbabbel

Nu är mina 2 åsiktsinlägg kommit upp. Vad tyckte ni om dem? Ris/ros
 
Jag började kolla lite smått på PH i torsdags och nu idag har jag kollat klart på alla 24 som finns uppe ännu... Som jag skrev, egentligen gillar jag inte den typen utav serie men det är bara otroligt roligt ändå. 
 
Ikväll har jag inte haft så jättemycket att göra. Jag och mamma gick en sväng med Gucci i skogen och det gillade hon verkligen. Hon hoppade och studsade glatt fram och tillbaka. Undertiden stog det en sockerkaka i ugnen så när vi kom in hade vi färskt fika att fika med.
Nej, jag ska inte skriva mera för jag har knappt något att komma med.
 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback