Lite kvällstankar

Jag kom på att det ju faktiskt har kommit lite snö till våran lilla håla, även kallas Västerås. Därför funderar starkt på att tvinga med en kompis ut till stallet på lördag så att hon kan fota mig, Promise och Carisma till en ny och mer vintrig header. Det känns dock som att det kanske är lite sent, men ändå. Den hinner ju faktiskt vara uppe på bloggen i iaf 2/6 veckor så det blir ju ett litet tag. Men då ska båda prinsessorna få täcken på sig, det blir gosigare så :)
Som ni såg har jag samlat på mig en hel del grejer och en haul på allt är inspelad. Den kommer nog upp på lördag tror jag. Nu under kvällen har jag fixat och donat i rummet, ändrat lite i sminkhörnan, plockat rent i sängen och en massa sånt. Därför är det väldigt fint där inne för tillfället. 
 
Men nu ska jag lägga ta ut Gucci innan jag ska hoppa till sängs.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback