Sneak peak + glaaad

Har fått några bilder som jag och Ebba fotade, eller jag snodde den ifrån hennes blogg. Därför tänkte jag bjuda på en utav dem. Mer bilder kommer senare och till vad dem är fotade kommer avslöjas senare. Woops, vad handlar detta om?
Nu har ju Guttan kommit också, det såg nu ju iof kanske tidigare. Ikväll har jag annars kunnat tagit det lugnt för än så länge är det ingen läxa. Men till nästa vecka lär det bli både tyska och engelska glosor, ingen mjukstart här inte...
 
Jag har också pratat länge med min kompis som jag inte har snackat med på ett tag och det var underbart. Vi planerade lite till söndag och som det verkar ska jag få rida Malwa då och det blir samtidigt som min kompis rider på sin ponny. Det ska bli så sjukt mysigt och jag är väldigt tacksam att jag får komma ut och låna Malwa för ett ridpass igen.
 
Aja, Guttan ska väl få sig en promenad nu efter djurinspektörerna och sen blir det sängen. Ni får sova gott så taggar vi för fredag i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback