Sovmorgon in my heart

Så galet skönt med en lång sovmorgon. Fast jag hade larmet lite tidigare än jag behövde och sedan lade jag mig med surfplattan och kollade på gårdagen PH. Vilket var ett väldigt mysigt att börja morgonen så. Ändå så sitter jag i pyamas fortfarande, skönt värre. Men nu direkt efter att jag har bloggat klart detta så ska jag åg och byta om + slänga på mig lite mascara.
 
Fick även en fråga igår om varför man hade tröjor där man visade BH:n. Mitt svar är att vissa tröjor är det riktigt snyggt att man gör det. Så enkelt är svaret ifrån mig.
Såg även att det var precis som igår när jag loggade in nu idag. Det som brukar vara kring lunch hade jag nu när jag loggade in för första gången på datorn. Nu verkar det som att v har hållt det i 3 dagar och jag hoppas att vi kan fortsätta på den vägen :)
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback