Tar kväller

Nu har lillkillen Gold fått installera sig lite här hemma och jag tycker det verkar som att han trivs. Han är så söt och så liten. Men det är mysigt att ha ett eget litet djur igen. Vi har inte haft ett eget djur på nästan ett år, vi har lånat Gucci eller vaktat andra hundar. Hon kommer förresten nästa helg. Det ska bli riktigt mysigt och jag har verkligen saknat just henne. Lisa är inte alls samma hund som Gucci är.
I morgon är det iaf träning igen. Jag hinner rida Carisma innan träningen, därför tänker jag göra det. Det gör att jag kommer kunna komma hem mycket tidigare än vad jag brukar göra på fredagar. Men efteråt får hon sig en snabb promenad tänkte jag. 
 
Nej nu ska jag nog ta mitt pick och pack och dra mig emot sängen. Men innan jag ska sova är det youtube-videos som ska kollas på.
XoXo//Emma

Kommentarer
Emelie säger:

Tack tack tack! :)

Du med! :)

Lycka till på träningen !

2014-01-02 | 21:48:44
Bloggadress: http://emeliepalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback