Full fart hela dagen

Idag har bloggen blivit lagd åt sidan lite och jag har varit igång och gjort en massa saker. Direkt när jag vaknade fick jag ett SMS av Linn så då stack vi iväg. Jag hann nästan bara hem o käka, jag hann med att börja redigera lite på videon från Göteborg. Sen ringde Lina för att kolla om jag ville med ut till hästarna på betet. Hade egentligen inte tänkt åka ut idag, men Lina ville ha sällskap så jag var snäll mot henne. Passade även på att kolla till och borsta på Promise lite samt fylla på vattnet. Jag kom nyss hem ifrån det och har bara fixat lite mer på videon och lite annat på datorn. Videon borde kunna komma upp i morgon om ni har tur. För nu ska jag sluta hålla på med datorn och lägga mig, klockan ringer halv 8 i morgon. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback