Hoppat grymma ponnyn

Var ute till betet på kvällen nu som ni kanske såg. Hästarna var väldigt lugna och skötte sig utmärkt så vi bestämde oss för att hoppa lite. Jag är riktigt nöjd och ponnyn var perfektion i mina ögon idag. Film ifrån dagens pass finns uppe på instagram om ni vill se, emmaostensson var namnet. Bjuder på lite bilder som Linnea tog sist jag hoppade då jag inte fick in filmen här.
 
Igår började hon även att brunsta. Det är inget jag tycker att man märker på hennes humör eller beteende, enligt mig. Utan det är när man ska borsta svansen och hela benen är klibbiga och äckliga, t.o.m insidan av låren. Hon har aldrig problem med att hon "brunstar på sig" hemma i stallet. Men på betet har hon haft det och det är inte lite vill jag lova. Har ni någon aning om vad det kan bero på eller hur man kan minska det? 
 
Nu ska jag stänga ner. Hade tänkt titta på teen wolf nu, men klockan blir för mycket och det kommer en dag i morgon också. Ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback