Mer i luften än på marken

Dags uppdatering har bara blivit ifrån mobilen, men det är ju faktiskt sommarlov. Var ute med Vilma och red Promise. Idag var hon mer uppe i luften än vad hon var på marken. Hon hoppade runt, reste sig lite smått och jag vet inte allt hon gjorde. Det var nog för att jag ville ha lite krav då jag kände att hon måste gå lite ordentligt, fast det tyckte uppenbarligen inte den lilla gråa saken jag satt på... Jag åkte inte av och jag fick ändå igenom det jag ville så lite nöjd är jag väl ändå. Nästa gång blir på lördag när hon fått fina fossingar. Då tänkte jag och Vilma hoppa lite om allt går enligt planerna. Hennes Myran har råkat få en lös sko igen, men när den är på sin plats igen borde det inte vara några problem att hoppa. Hon råkade ju också trampa av loss skon när jag vaktade henne åt Vilma. Fick även en prestent som tack för att jag vaktade Myran idag. Snälla Vilma, det hade hon verkligen inte behövt. Men såklart blir jag jätteglad att jag fick en ursnygg plånbok ifrån Loui Viton och ett armband som det står Promise på. Tack igen underbara Vilmis
Fick också en fråga om vart jag är på Teen Wolf. Både där och i PLL väntar jag bara på dem nya avsnitten varje vecka. När jag väl börjat titta på en serie kollar jag nästan upp hela på 2-3 veckor, hehe. Hade tänkt titta på det senate avsnittet av PLL ikväll, fast klockan börjar bli lite väl mycket för det. Ska ändå upp o fixa vatten i morgon så jag lär ha lite sömn i mig. Ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback