Spontan eftermiddag

Jag är väldigt ledsen för uppdateringen idag. Men det är sommar och då vill jag kunna vara lite fri och hitta på saker lite spontant med mina fina vänner. Idag blev jag t.ex upphämtad av Alice och hennes pappa och då åkte jag med dem hem. Jag blev där typ hela eftermiddagen, åkte väl hem vid 20 kanske. Vi red ut hennes trevliga hästar en tur barbacka i shorts och T-shirt med hjälm o väst såklart. Det var riktigt mysigt, vi travade och skrittade runt lite och hästarna var lugna så det var skönt. Det blev väldigt varmt så vi slängde oss i poolen när vi spolat av hästarna och varit iväg och betat en sväng. Gold fick även åka med ut redan idag så han är ute hos Alice 2 dagar tidigare.
 
Detta blir dagens sista inlägg. Ni får sova gott så hörs vi i morgon
- När jag red Alice´s krusan i vintras
 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback