Älska att träna

Snacka om att det är skönt att springa och träna över huvud taget. Efteråt är benen helt matta och kroppen är helt slut, love it. Sprang 35 minuter, brände då 180 kalorier enligt runkeeper. Det känns ganska skönt ändå. Sen gick jag en rask promenad på 30 minuter med Gucci efteråt.
- Mina älskade bruds <3
 
Nu tänker jag krypa ner i soffan med godis och en Cola framför sommarkrysset. Efter det ska jag börja kolla på en serie som heter Ravenswood. För er som kollar på PLL så är staden bekant. Det är som en serie som gick innan nya säsongen av PLL började. 
XoXo//Emma

Kommentarer
Josefin säger:

Hur långt sprang du? :) Älskar din blogg!

Svar: Vårat spår är under bygge så jag kan inte springa som jag brukar. Därför vet jag tyvärr inte hur långt jag sprang.
Tack så mycket :)
None None

2014-06-21 | 22:49:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback