Detta visste du nog inte

* Jag älskar brieost. Brieost på ett digistivekex eller brieost på ett salt kex och en vindruva. Det är bara så gott, jag har ingen aning om varför. Jag bara älskar det. Om du inte har prövat det, mååååste du verkligen göra det.
 
* Jag kan inte skriva på min dator utan mitt blåa skydd tangentbord. Utan det blir tangenterna hala som sjutton, enligt mig. Därför kan jag knappt skriva på min dator utan det. Det känns så fel. Som ni ser har jag redan köpt ett till i en annan färg min Mac book air som jag kommer få om någon månad. Därför ska det vara oöppnat tills jag får den.
 
* Nästa sommar planerar jag att ha Promise helt själv. Om ingen annan vill dela henne med mig så kommer jag lätt att ta mitt hjärta helt själv nästa sommar. Det är fantastisk möjlighet som ridskolan ger oss. Att vi får hyra våra ridskolehästar under sommaren.
 
* Jag har ett riktigt humör. Som vilken annan tjej som helst har jag världens humörsvängningar. Men det känns som att jag har värre än vissa andra (kan ju dock inte lova det). Jag kan bli sur för minsta lilla och då kan det hålla i sig väldigt länge. Det är en liten dålig egenskap som jag har. Jag kan även bli hur glad som helst för typ ingen ting och så håller det i sig länge. Haha
- Ma beauty
 
XoXo//Emma

Kommentarer
Tilde Nelander säger:

Brieost med päron är också galet gott!

Du har så himla fin blogg!

2014-06-29 | 12:10:05
Bloggadress: http://www.flieges.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback