Flashbacks

Asså shit vad jag älskar Grällsta. Fick så mycket flashabcks och ville verkligen tillbaka. Därför lutar det åt att det kommer bli läger nästa år, men jag får se. Allra helst har jag Promise hela sommaren, men jag tackar inte nej till en vecka på Grällsta. Bara att börja spara och tjäna pengar känner jaf... Sen känner jag hellre läger än att jobba.
 
Jag såg även att jag troligen kommer kunna ha underbara Beny. Jag kommer ju inte växa mycket till och sedan var det en tjej som var mycket längre än mig som fick ha honom i år. Passade även på att mysa med honom när han hade fått komma in i en box, goa ponny. Dem har klippt av hans man så den är jättekort nu. Han som hade en riktigt fin och lång man.
 
Nej nu ska jag ut till betet och kolla till dem gråa prinsessorna i hagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback