Gårdagen och dagens planer

Var helt slut efter igår. Jag höll på att somna flera gånger under filmen. Därför fick ni bara ett snabbt inlägg på kvällen. Jag kände därför att det är bättre att skriva om gårdagen idag. Jag var ju på Lögarängen med Alice. Vi badade, solade och bara pratade om allt och inget. Det var riktigt trevligt att träffa henne och bara snacka och ha det bra i det fina vädret som var igår. Direkt när jag kom hem åkte jag till stallet och vidare till Carisma. Hon har fått komma ut i en stor och härlig beteshage med en söt liten C-ponny. Därför mockade vi boxarna i stallet, mös med den fina Friesern som stod inne i stallet och fixade lite andra saker i stallet innan vi åkte hem. Carisma fick nämligen vara ute i hagen ett bra tag till, så därför behövde vi inte ta in dem.
Idag blir det bara en lugn dag hemma. Ska åka och bli vaccinerad under eftermiddagen bara. Då har jag lite tid så nu tänkte jag sätta mig och redigera en kanaltrailer till min youtube kanal. Den kommer förhoppningsvis komma upp under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback