Hämtat min klasströja

Fick en fråga om vilka dagar jag ska vara på Strömsholm och jag kände att jag behövde svara på den innan jag åkte iväg. Jag är där nu på fredag och lördag ifrån 7 till ca 17. Ser ni mig där är det bara att komma fram. Ni får inte heller glömma att fortsätta ställa frågor.
 
Hämtade även min klasströja idag. Jag var tvungen att prova den direkt när jag kom hem. Jag är riktigt nöjd med storleken och passformen och så den är helt sjukt gosig och mjuk på insidan. Hoppas att det håller i sig efter första tvätten.
 
Nu ska jag kolla klart på ett avsnitt utav PLL sedan blir det sova som gäller. Efter dessa sovmorgnar är det bara en tidig morgon kvar. Den sista innan sommaren. På måndag ska vi bara till stationen innan vi tar tåget till Stockholm och blir kvar där en natt. Sedan på onsdagen är jag ledig med gala på kvällen och är ledig på torsdag innan det är avslutning på kvällen och sen är det officiellt sommarlov för min del. Sa någon härligt?
 
Jaja ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer
Sanna Bäckström säger:

Super snygg! :)

2014-06-04 | 17:33:22
Bloggadress: http://sannabackstrom.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback