Intresse för receptet

Såg att ni var intresserade av receptet för flugmedlet. Jag har dock inte provat det på någon häst ännu. Vill ni ha det ändå eller vänta någon dag tills jag vet om det verkligen fungerar? Så lägger jag upp det om det verkligen var bra.
- Glada lilla ponni <3
 
Nu tänker jag krypa till sängs. Hoppas även att jag inte reagerar på vaccinet som jag tog. Men blir jag sjukt vet jag ju varför och det är samtidigt skönt att veta. Men inte just i morgon, för jag ska ut och ta hand om Vilmas sommarhäst Myran och ha hand om henne tills Vilma kommer hem. Hon är utomlands och har det härligt den jeeeveln. 
 
Ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer
Anonym säger:

Lägg upp iallafall!:D

2014-06-17 | 00:09:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback