Iväg mot betet

Ska sticka ut till betet en sväng snart. Myran ska ifrån uppehagen till nerehagen nu när det kommer fler hästar. Alla ridskolehästar släpps nämligen på bete idag. Hoppas bara inte att det regnar, det är inte så trevliga moln ute.  Det regnar alltid när jag ska åka och det är lite moln på himlen...
Idag är det även mamis födelsedag så när hon kommer hem blir det nog lite godare middag. Jag hade tänkt att överraska henne med kaffe på sängen och paket i morse. Men såklart vaknade jag inte av min klocka så det förstördes. Men hon fick det ändå och blev glad. Fast jag hade velat att det var en överraskning.
 
Jaja nu måste jag kila. Vi får höras senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback