Ösregn sätter stopp

Var precis på väg till stallet. Men det började ösa ner regn så jag kände att det inte var så härligt att cykla iväg till stallet. Känns dåligt att inte åka till stallet, men ibland måste man vila ifrån stallet och andra saker för att ta det lugnt och koppla av.
Våra klasströjor har äntligen kommit så ikväll ska jag och brudsen troligen sticka och hämta dem. Det är ingen riktig skoldag kvar... Men vi får väl använda dem det lilla som är kvar. Igår var den sista riktiga skoldagen i hela min grundskolegång och den sista hemkunskapen i hela mitt liv. Det känns både härligt och lite läskigt att det inte alls är långt kvar innan det är dags att kastas ut i vuxenlivet.
XoXo//Emma

Kommentarer
Isabella säger:

Varför börja du rida

2014-06-03 | 20:20:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback