Agera hästägare

Ikväll har jag bestämt att det blir sängen tidigt. Jag kommer nämligen ha Carisma varje dag kommande vecka då hennes ägare är utomlands. Men det ska bli roligt att få agera hästägare för en vecka. Även om Carisma bara får gås med/skrittas p.g.a att hon har spatt. Riktigt tråkigt att hon har spatt och vi får hoppas att den kan bli bättre för hon är en otroligt trevlig häst.
 
Btw, vad tycker ni om kvällens ryttareliten? Själv tycker jag att det bara blir bättre och bättre. Man blir väldigt inspirerad utav dem. Jag blir bara ännu mera tävlingssugen tack vare det också... Bara lite minde än 2 månader kvar tills jag kan köra 3 tävlingar under loppet av en vecka.
I morgon har jag ett hyfast späckat schema, även om jag bara går i skolan 2h. Mer om det får ni veta i morgon. Det gäller ju att ha lite kvar att skriva om i morgon. Nu ska jag ta ut Gucci och sedan krypa till sängs.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback