Älskade fredag

Nu är det äntligen fredag, som jag har längtat! Det är den första veckan med skriftliga nationella, vilket tar något otroligt på krafterna. Därför ska jag försöka sova ut så mycket jag kan och bara ta det lugnt i helgen. Sen att det är hoppträning ikväll gör ju inte denna fredagen sämre. Jag hoppas att jag kan hoppa Promise, men om inte henne så vill jag nog ha Carpen.
- Ifrån våran första pay n jump
 
Nu ska jag bege mig ut i blåsten med Gucci och sedan försöka cykla iväg till skolan. Jag hade tänkt cykla till stallet i eftermiddag, men eftersom att det blåser så mycket vet jag inte hur bra det kommer gå... Ni får iaf ha en riktigt fin fredag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback