God natt måndag

Det som skulle kommit upp igår var att jag och min brorsa har skapat ett konto påyoutube där vi kommer lägga upp en minecraft-serie. Om ni vill hitta den är det bara att söka på EEGaming på youtube. Än så länge ligget bara ett avsnitt uppe, men på söndag kommer nästa. Sen är det inte den bästa kvalitén då det är inspelat med ett program som jag har i min dator. Men ni får kolla om ni vill och om ni gör det får ni gärna kommentera vad ni tyckte.
 
Är helt slut efter denna dagen och tänker hoppa i säng direkt efter att detta är publicerat. Eller nej, jag skoja. Först blir det duschen, sen sängen.
 
Ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback