Ingen klänning idag

Är lite ledsen över att min klänning inte kom idag. Men jag skulle tro att den kommer i morgon. Om ni har tur och om jag har en fotograf så kan ni säkert få se lite bilder, om ni vill det? 
Nu tänkte jag lägga mig i sängen och låta hjärnan bearbeta det som sas på föreläsningen idag. Man fick verkligen en masssssssa tankar och bilder. Helt sjukt vad en människa kan få stå ut med. Det var verkligen intressant och lärorikt att få höra på hans föreläsning. Har någon av er varit på en föreläsning som någon som har överlevt förinelsen eller liknande har hållt i? Om inte, så rekommenderar jag verkligen att ni gör det. Men jag vill att ni ska vara minst 14, helst 15. Just för att kunna förstå hur det var och för att kunna fråga rätt frågor.
 
Ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback