Kvällstankar, behöver er hjälp

Jag har lite ångest och ber er om hjälp. Jag har precis börjat få långt hår, vilket jag älskar sjukt mycket. Men jag funderar på om jag ska klippa av det och ha det axellångt. Som här nere på bilden. Kommentera vad ni tycker, klippa av mitt långa hår/behålla mitt långa älskade hår.
 
I morgon är det skola igen, jag är inte supertaggad... Men det ska fortfarande bli roligt att vara med mina älskade bruds. Går 8-16 så det är en lång dag, vilket brukar resultera i att jag spårar på median... Fast det är roligt de också.
 
Ser ni även att det har kommit upp en ny header? Lite vårigare tycker jag att det skulle vara på bloggen så därför knåpade jag ihop en ny header eftersom att jag har min dator nu. Nej, klockan börjar rinna iväg så det är nog bäst att jag avslutar inlägget och önskar en en god natt så hörs vi i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer
:):) säger:

klipp av det. mycket snyggare när man är kort :)

2014-03-04 | 22:49:57
Emma Lindgren säger:

Tycker att du ska klippa av det , man ska ju prova :)

2014-03-05 | 06:46:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback