Love Fridays

Idag är det fredag, vilket ni säkert vet. Det är även träning för min del, vilket ni säkert också redan vet. Idag är det dressyr och jag är är sist. Vilket betyder att jag kommer få en häst. Just idag är jag faktiskt ganska taggad på att få en häst. Hoppas nästan lite på Hux. Sen ska såklart sessan få sig en promenad och bli omskött. Det är väl mina fredagsplaner. Ikväll blir det spicy till middag så det är inget att klaga över. Dock har jag ätit väldigt onyttigt dem senaste dagarna...
Nu måste jag kila iväg till skolan. Bakade nämligen bröd till frulle så nu får jag lägga på ett kol. Ha en underbar fredag så hörs vi
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback