Sjukt skönt

Har nyss avslutat 45 minuters arbete tillsammans med med mami. Känns som att jag börjar få till det och bli nöjd. Skrev även med min lärare och han verkade väldigt nöjd och gav väldigt positiv respons och hintade även att om jag fortsatte sam fick med lite delar så var jag högt uppe i betygskriterierna. Det tycker jag känns roligt att få höra. Då vet man att allt slit faktiskt inte är bortkastad tid, utan att det verkligen kan ge resultat. Jag blev inte riktigt klar så att jag är nöjd nu ikväll, men det är en dag i morgon så då får jag lite att göra då. Sånna dagar är det väldigt skönt att sluta tidigt, vilket jag gör i morgon.
 
Jag känner att min blogg handlar ganska mycket om skolan och plugg... Det är tyvärr något som är ganska svårt att komma ifrån. Jag har sagt det tidigare men säger det igen. Det är bara några få månader kvar och det är bara att kämpa om man vill ha bra betyg, vilket jag vill ha. Däremot har jag som mål att förska få bort lite utav allt detta pluggsnacket ifrån bloggen. Det känns som att det inte är något man vill läsa om?
Btw vad tycker ni om pumpsen som jag köpte, Hiss/diss? Skulle vara roligt att veta vad ni tycker om dem.
 
Jaja, nu ska jag lägga mig och ta nya och friska tag i morgon. Ni får sova gott så hörs vi i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer
Hilda säger:

Härlig blogg du har! :)

2014-03-12 | 22:54:24
Bloggadress: http://hhilda.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback