Taggad brud

Är väldigt taggad just nu. Fick ett kontrakt som jag verkligen vill ta vara på. Kanske att jag syns som modell eller i reklamer. Sug på den karamellen ett tag :D Det är ev ett kanske, men fortfarande så hade det varit otroligt roligt. Jag ska bara sätta mig med mamma och kolla igenom och fixa, sen är allt klart.
 
Nu tror jag även att alla nationella i svenska är klara. Med dagens prov är jag nog ganska nöjd, det kändes faktiskt helt okej. För tillfället har jag nog minst 1 nationella varje vecka, eller jag har för mig det. 
Tyvärr så kan jag inte skriva mera nu. Jag måste plugga lite tyska och sedan sticka lite så att slöjdläraren blir glad. Även om nästa slöjdlektion är om typ 3 veckor...
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback