Torsdagsfix

Nu under kvällen har jag chattat lite med underbart folk och jag verkligen älskar det. Man blir så peppad och bara så glad. Mina bruds är ju mina bruds av en anledning... Sen har jag även chattat massa med bästa Sanna, som förresten precis har släppt en egen pod som jag tycker att ni ska lyssna på. Så underbart att bli väldigt bra vän med en person som man bara pratat med 1-2 min IRL och resten chat/snaps. Det är en häftig känsla tycker jag, eller vad säger ni?
- Bara för att Kapten är söt
 
I morgon är det redan fredag vilket är underbart och det betyder träning och stall för min del. Även fast det är skola oså också, men det kommer man ju inte undan. Nej ni, ikväll blir det också sängen i tid. Ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback