Finaly friday

Nu är det min favortidag på hela veckan, fredag. För en gång skull skiner solen så det lutar väl åt att vi kanske kommer kunna hoppa utomhus. Får se om det finns någon som kan fota/filma, det hade varit roligt. Det blir förresten ingen tävling för mig i helgen. Min brorsa fyller år samt att jag vill ta det lite lugnt.
Snart ska jag börja dra mig mot skolan för att skriva det sista nationella. Jag vet att jag tjatar om det. Men det är freaking det sista nationella i grundskolan nu. Kommer vara riktigt glad efter det provet hoppas jag. Dock så är de kartdelen i geografi och jag kan säga att jag inteee är bra på geografi...
 
Ni får ha en härlig fredag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback