God morgon tisdag

Idag är det tisdag för den som inte visste. Jag har verkligen börjat blivit trött och har verkligen ingen motivation till skolan för tillfället. Men hkk:n är så gott som klar, behöver bara lite hjälp av min mentor, svenskan kan bli läxa om jag inte blir klar på lektionen idag, tyskan är klar, engelskan har jag börjat på så det känns skönt. Det är inte jättemycket läxor för tillfället och det är jag riktigt glad för.
 
Får se om jag har både Carisma och Promise eller om jag bara har Promise. Det visar sig när jag kommer till stallet... Isf kommer båda bli riktigt ompysslade och få massa gos.
Nu måste jag däremot gå med Gucci innan jag ska möta mina bruds och åka till skolan. Ni får ha en riktigt fin tisdag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback