Min kväll med brudsen

Var ju på bio med mina bruds. Behöver jag säga mer än att vi typ svävade på moln efteråt? Vi satt verkligen bänkade och bara njöt. Juste, jag kanske nämna vilken film vi såg. Vi såg på Divergent. Jag vill inte spoila något, men jag måste verkligen säga att filmen är riktigt bra och väldigt spännande. Jag rekommenderar er verkligen att titta på den filmen. Om ni har sett den får ni gärna kommentera vad ni tyckte om den. Innan bion sprang jag och Ebba in på harmoniq där fick jag med lite småsaker som jag är förälskad i. Ni kan få en bild i morgon, för det vill ni väl?
- Det var vi 3 + bästa Vilmis som gick på bio. Vi har bokat in att vi ska se nästa film tillsammans också
 
Jag kommer nog inte uppdatera mer ikväll så jag tänker säga god natt nu så hörs vi i morgon. 
XoXo//Emma

Kommentarer
Emma Lindgren säger:

Ja lägg upp en bild! :)

2014-05-03 | 08:28:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback