Slut på denna torsdagen

Idag var det ingen vettig skoldag alls. Skrev ett nationellt prov i SO i morse och efter det fick vi reda på betygen på nationella i NO. Sen fick vi sluta. Ganska skönt måste jag faktiskt säga. I morgon bitti får vi sovmorgon och då ska det sista nationella provet skrivas. Hoppas att det känns lika bra som det gjorde idag. I morgon är det även hoppträning på kvällen så det ska bli roligt. Om vi har tur kanske vi kan hoppa ute.
- Har en otrolig brist på bilder. Därför får ni en ifrån förra sommaren.
 
Det var riktigt härligt att åka ner på stan med mina bruds. Vi får verkligen se till att göra saker tillsammans oftare. Men nu har jag varit igång hela dagen och det börjar bli dags att koppla av så jag ska krypa ner under täcket i sängen nu tänkte jag. Ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer
Moa säger:

Hej! vart i Sverige bor du? :)

2014-05-16 | 08:25:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback