22 månader

Tiden bara går och går, men det känns som att det var igår jag fick de värsta samtalen som man kan som hästmänniska kan få. Platsen de fina prinsarna har i mitt hjärta kommer inte kunna ersättas av någon annan häst, de var speciella och kommer alltid vara speciella.
 
Om jag hade fått spola tillbaka tiden hade jag lätt valt för 22 månader sedan, mer exakt 17:e Januari 2013. Allra helst hade jag hjläpt de blir friska, men det var inte mycket att göra åt att de fick tarmvred. Men jag hade velat varit där bredvid dem när de tog sina sista andetag. Jag hade velat få säga hejdå en sista gång och berätta hur mycket jag tyckte om dem. 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback