Avslutar denna onsdagen

Som jag nämt ett flertal gånger tidigare är jag inne i en ganska stor svacka inom blggandet för tillfället, vilket syns på statistiken. Det är inte roligt att se att det blir så, men jag försöker som sagt mitt bästa för att ni inte ska bli påverkade och för att statistiken ska kunna vara högre än vad den är nu och att den ska vara stadigare.
 
I stallet tog jag hand om Boss och Ikaros, fyllde höpåsar, mockade, hämtade spån, borstade osv, samt att jag tog hand om Promise en snabbis. Sen var det även möte uppe på fiket och det flöt på utan några problem och det var inga konstigheter.
Nu tänker jag runda av denna dagen och krypa ner under täcket med Gucci samtidigt som jag sätter på ett avsnitt av någon serie. på datorn Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback