Emma recenserar

Som jag skrev i ett inlägg med fredagstipsen så tipsade jag om en gratis prenumeration på en ryttartidning vid namn Ryttarweekend. Ni kan fortfarande mejla [email protected] om ni vill prenumerera på den tidningen. Nu hade jag i alla fall tänkt utvärdera det första nummret av tidningen.
 
Mitt första intryck som jag fick av tidningen var att den var att den hade en fin och genomtänkt framsida. De reportagen/intervjuerna som var med tycker jag var väldigt bra upplagda och de var väldigt intressanta att läsa då det stod en hel del saker som jag inte visste om de personerna. Jag tycker även att fina bilder är viktigt för att fånga mitt intresse och de gjorde bilderna i denna tidningen. Jag ser spännt fram emot nästa nummer som borde finnas i brevlådan om 3 veckor.
 XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback