En tidig torsdag

Jag kom ganska nyligen hem från det öppna huset som var på min förra skola. Det var härligt att mötas av lärarnas rekationer när vi klev in i deras klassrum då de blev väldigt glada. Det var roligt att få träffa de lärarna som man ibland saknar att ha runt om kring sig, men jag trivs ändå otroligt bra där jag är nu och vilka jag har omkring mig så jag längtar inte tillbaka till högstadiet.

Att besöka den gamla skolans öppna hus är de enda jag har gjort under kvällen mer än att ligga och lata mig i sängen, men det var roligt att umgås med lite vänner samtidigt som vi var där. 
Nu tänkte jag börja göra mig i ordning för natten och sedan krypa ner under täcket med Gucci framför ett avsnitt av någon serie och sedan måste jag sova, klockan ringer 5:15 i morgon... Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback