Fredag igen

Äntligen har vi fått fredag och helg igen, vilket jag tycker ska bli skönt. Dock har jag en del plugg jag vill få färdigt, så det tänker jag ägna min helg åt. Har ni några speciella planer för denna helgen?

Efter skolan idag är det träning, precis som vilken annan fredag som helst. Det ska var dressyrtrimm om det följer "planeringen". Därför hoppas jag att jag kan ha Carpen och fortsätta trimma på honom, det gick ju väldigt bra för oss förra veckan. Detta blir dock den sista ridningen på 2 veckor, det är mindre roligt. Fast det är roliga saker som ska göras istället.
Nu ska jag gå med Gucci innan jag möter upp Ebba och åker vidare mot skolan. Ni får ha en bra fredag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Ema

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback