Härliga onsdag

SItter just nu och skriver en stor hemmauppgift i historia, men jag valde det framför ett lättare prov i skolan om 1h. Fast än så länge känns det ganska bra och jag har snart bara 1 fråga kvar och jag har ett bra tag till på mig, så det kommer nog gå bra. Sen början dagens första lektion klockan 12 och slutar 14:40 och det är bara media, vilket resulterar i en väldigt skön skoldag.

Efter skolan ska jag hem och byta om från mina mysigare kläder som jag åker till skolan i när jag har bara har medialektion. Sedan ska jag sminka mig och kanske fixa till håret lite innan jag och några till ifrån klassen ska åka tillbaka till skolan för att vara med på öppet hus. Om du går i nian och ska börja på gymnasiet så kommer du väl och besöker oss ikväll?
Nu måste jag fortsätta jobba så att jag vet att jag hinner bli klar och helt nöjd. Ni får ha en fortsatt bra onsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback