Lazy saturday

Jag ser att det inte har kommenterats några frågor på inlägget som jag laddade upp igår, var det inte någon bra idé med en frågestund? Det brukar ju alltid uppskattas och det brukar alltid vara någon som undrar något. Kom ihåg att inga frågor är dåliga, det är bara eran fantasi som sätter gränserna.
 
Ifrån Erikslund fick vi med oss en papperskorg, ett ljus och en ny tvål till "mitt" badrum. Sedan blev det även lite godis, en deo och en parfym som mamma var skyldig mig då hon gjort slut min förra. Det var alltså inte något väldigt speciellt som följde med hem idag med andra ord.
Nu ska jag fortsätta titta på lite serier innan det är dags för middag, idag blir det lövbiff med potatisklyftor och gorgonzolasås. Det är hur gott som helst, om ni inte har smakat det innan så borde ni verkligen göra det. Ni får ha en fortsatt bra lördag så hörs vi senare under kvällen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback