Måndag och en ny vecka

Sitter precis och dricker upp dagens första kopp med kaffe. Det märks att rutinerna ändras under lovet, idag ville jag bara ligga kvar i sängen och sova. Fast jag vill samtidigt träffa min klass och alla mina fina vänner. Som tur är så är våra mådagar korta och dagen kommer nog därför inte vara så jobbig.
 
Idag har jag inget stort inplanerat mer än att jag ska spela in, redigera och få upp veckans video åt er. Ni får gärna kommentera små challenges jag kan skriva ner på lappar och sedan drar jag några lappar i en video och gör det som står, eller om ni bara kommenterar förslag på vad för videos ni vill se.
 
Sen ska ju även vinnaren av halsbanden dras och presenteras i eftermiddag/kväll. Om ni vill vara med och tävla så får ni passa på att göra det nu, länken finns på facebook men även i något inlägg längre ner här på bloggen.
Nu måste jag gå ut och gå med Gucci innan jag ska åka och möta upp Ebba. Ni får ha en fin måndag och ny vecka så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Alina säger:

Hej! Fin blogg du har! :)

Svar: Tack så mycket! :)
None None

2014-11-03 | 16:05:06
Bloggadress: http://alinaalarsen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback