Planer för denna veckan

Måndag:
* En kort och skön måndagsskoldag
 
Tisdag:
* En lång tisdag i skolan
* En sväng i stallet för att ta hand om Promise
 
Onsdag:
* En kort dag i skolan
* En sväng i stallet för att ta hand om Promise
* Jag är med under öppet hus. Vårat gymnasium kommer ha öppet hus så då kommer jag och mina vänner finnas på skolan där för att visa lite vad vi arbetar med oså.
 
Torsdag:
* En lång skoldag
* Då ska jag och Ebba besöka min förra skola och de förra lärarna
 
Fredag: 
* Inga vanliga lektioner
* 07:00 rullar vi iväg med en buss till Stockholm och där blir vi kvar hela dagen, vad som ska göras vet vi inte.
* Ingen träning, vi kommer hem så pass sent att jag får hoppas stallet och fredagens träning
 
Lördag:
* En sväng till stallet för att ta hand om Promise

Söndag:
* En ordentlig pluggdag om det behövs.
 
Har ni något roligt inplanerat för veckan som kommer?
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback